Miquel Benítez Porras

Vaig néixer en 1974 a Girona, on vaig residir fins als 21 anys quan em vaig traslladar a la zona del Vallès per estudiar Fisioteràpia. He residit els últims 19 anys a Terrassa i formant part dels Cercles de PODEM Sanitat, PODEM Terrassa i PODEMOS DEPORTES (Estatal i Catalunya),

Sóc DUI d'empresa i Fisioterapeuta, treballant els últims 14 anys, en l'àmbit de la Salut Laboral; sóc membre fundador del sindicat CITPS (Col.lectiu Independent de Treballadors i Treballadores de Seguretat i Salut)

He estat professor de diferents cursos sanitaris (Primers Auxilis, Massatge, Embenat funcional, Formació de formadors)

També sóc Entrenador Nacional d'handbol, dedicant bona part de la meva trajectòria esportiva

als equips d'esport base, incloent una etapa com a Director Esportiu del Handbol Terrasa

Creador del projecte Handbol Integra – Esport Integra per a la inclusió d´escolars amb pocs

recursos mitjançant beques esportives.

Actualment estic cursant estudis de Comunicació Política.

A PODEM he estat compromès des de 2014, tant en xarxes socials com des dels cercles en els quals he participat i finalment amb una major implicació en l'organització de la caravana de la Marxa del Canvi 31G, a les diferents Intercercles de Rubí i Hospitalet, i a la tasca de l'àrea d´Extensió, Participació i Voluntariat de Podem Catalunya.

He estat responsable comarcal de campanya representant a PODEM en les Confluències de En Comú PODEM (20D) i Responsable Autonómic de Participació i Voluntariat

Em presento amb la candidatura d´AMB TU, MES PODEM per que crec en el projecte polític i organitzatiu que per aquesta tercera direcció presenta en Xavier Doménech. He col.laborat intensament a les darreres campanyes electorals estatals amb En Comú PODEM i amb CeC-PODEM i crec que aquest projecte polític pot aportar moltes coses noves que enforteixin PODEM i que supleixin algunes de les carències de les anteriors etapes, especialment en l´àmbit de la formació política, la transparència i la participació de la militancia.

També crec que des de la meva experiència d´aquests 4 anys com a militant actiu de Cercle i en les gestions de campanyes electorals i voluntariat puc aportar capacitat organitzativa, sumant a més la meva experiència sindical en benefici de les lluïtes laborals tant necessàries en el moment de precarietat que vivim i amb gran quantitat de col.lectius en lluïta amb els que estem treballant en el dia a dia.

Poder compartir candidatura amb companyes com la Conchi Abellán, l´Alex Guerrero o la Maria Pozuelo amb les que portem molt de temps treballant amb els moviments socials per defensar la sanitat pública, l´educació pública, el dret a l´habitatge i tots aquells drets que ens han retallat les polítiques neoliberals és un orgull i un repte.

En aquesta nova etapa necessitarem més que mai intel.ligència col.lectiva i treball de cooperació amb els movmients socials i tota aquella gent que necessita defensar els seus drets, amb tu, més PODEM.

Vídeo presentación