Marta Campoy Fernández

Sóc Marta Campoy Fernández, mestra de professió, amb un Post Grau en llengua anglesa de l’Escola de Mestres de la UAB; British Studies: Language and Literature at University of East Anglia (Norwich); Teaching Training Course at International Teaching and Training Centre (Bournemouth); Modern English Literature at Peterhouse College (Cambridge University).

Coautora del llibre de història PAN, TRABAJO Y LIBERTAD: història del PTE i de la JGRE, dirigit pel Catedràtic d’Història de la UAB, José Luis Martín Ramos.

Des de molt jove vaig participar en els moviments socials i polítics per a canviar les coses, enderrocar la dictadura i conquerir la democràcia i la llibertat, com a militant activa del PTE.

A partir del 1980 la meva dedicació es va centrar especialment en els moviments d’ensenyants per l'escola pública i de qualitat, pel dret Universal a l`Educació.

Sóc membre del Cercle PODEM Sabadell-Decano, i enllaç d’organització. Participo a Podemos des de l’inici, març 2014, vaig participar activament en la campanya de les eleccions europees amb l’il.lusió del salt de PODEMOS i el seu creixement exponencial. Vaig ser consellera municipal del primer CCM de Sabadell com a Secretaria d’Organització.

Membre de la Confluència Municipal UpC i de la seva Coordinadora, inscrita a Catalunya en Comú des de la seva fundació. Candidata al Parlament de Catalunya a les darreres eleccions a la candidatura Catalunya en Comú Podem.

L` esperança del canvi que significa PODEMOS per la majoria social del nostre país. La confiança de que podem convertir la indignació ciutadana en canvi polític, en poder ciutadà.

L’ il•lusió de fer de Catalunya un país PER A LES PERSONES, que tingui com a prioritat posar els serveis públics i els drets socials al servei de la majoria social del nostre poble. Fer de la regeneració política un eix fonamental que ens permeti amb transparència i participació recuperar una nova forma de fer política en la que els governants i els diners públics estiguin al servei de les persones.

Perquè és l`HORA DE LA GENT, és l’ hora de Catalunya, perquè PODEM i, sobre tot tenim l’obligació, de canviar radicalment la situació d`emergència social de la nostra societat. Perquè el somni de llibertat, igualtat i fraternitat per a la ciutadania és possible. És per això que em presento amb el compromís i voluntat de servei, com a candidata a Consellera per a formar part del Consell Ciutadà Autonòmic de Catalunya. Convençuda i il•lusionada de que junts farem coses extraordinàries, i deixarem un món millor als nostres fills.

JUNTS PODEM.