Mario Ríos Fernández

Nascut a Castellbisbal i hospitalenc d'adopció. Soc llicenciat en Ciències Polítiques i estic estudiant un postgrau d'anàlisi de dades. Actualment treballo de tècnic de projectes en el tercer sector social el qual ha ocupat gran part de la meva experiència laboral i de voluntariat, tant des de la vessant de l'atenció social com en l'àmbit de la sensibilització pels Drets Humans. També tinc experiència en anàlisi polític i soc membre del Consell Rector del Centre d'Estudis d'Opinió de la Generalitat de Catalunya.

Crec que la política és l'eina de la que disposem la gent comuna per poder lluitar contra les injustícies i canviar la realitat en la que vivim. Per aquest motiu he decidit implicar-me i acompanyar en Xavi Domènech en la seva aposta per fer de Podem Catalunya un instrument útil per impulsar un projecte democràtic, redistributiu, feminista i ecologista per Catalunya i la resta d’Espanya que lluiti per acabar amb totes les desigualtats que ens envolten.