Maria Mercè Fortià Brugué

Candidaturas independientes

Tinc 39 anys i visc a Cassà de la Selva, província de Girona.

Sóc llicenciada en Psicologia i actualment treballo com a auxiliar administrativa a Girona.

Sóc membre del cercle Podem Girona des de principis de l'any 2016, on he col·laborat en l'àrea de premsa i on actualment sóc enllaç d'organització.

No havia militat en cap partit polític anteriorment, ja que, tot i haver seguit sempre la política i haver simpatitzat sempre amb les forces d'esquerres, Podemos és el primer partit amb el que m'he sentit totalment identificada, tant pels seus objectius i valors com per la seva actitud, i que m'ha fet recuperar l'esperança i la il·lusió per canviar les coses.

Presento la meva candidatura perquè vull contribuir a fer que Podem sigui un partit fort a Catalunya, un partit capaç de guanyar eleccions per poder aplicar les polítiques socials que tant necesitem i que estan quedant oblidades darrera la "guerra de banderes" que utilitza el poder per tapar tots els problemes i la corrupció que hi ha a Catalunya. Per aconseguir-ho crec que ens cal mantenir la nostra identitat i les nostres sigles i també treballar en la formació dels militants per aconseguir que sorgeixin lideratges que puguin fer créixer el partit i augmentar la seva implantació territorial.

I sobretot perquè no vull perdre l'esperança de redreçar la situació i d'aconseguir el somni d'un món més just i equitatiu, perquè estic convençuda que si ens unim tots i totes podem aconseguir moltes coses.

Una altra Catalunya és possible, una altra Espanya és possible, una altra Europa és possible, un altre món és possible. SÍ SE PUEDE.