Juan Vte Martinez Navarro

SOM PODEM CATALUNYA – EQUIP NOELIA BAIL

Hola, sóc Joan Vicent Martínez Navarro. Vaig néixer l'any 1970, a Montcada, un poble de l'Horta Nord de València. Allí vaig realitzar els meus estudis. Durant la meva estada a l'institut, vaig formar part dels sindicats d'estudiants, per defensar els drets d'aquests, que en aquell moment s'hi començaven a perdre. He estat treballant durant quinze anys com a director de qualitat i producció d'una empresa, on el diàleg, l'objectivitat, saber escoltar, el tractament de recursos humans i saber resoldre els conflictes d'empresa, eren qualitats imprescindibles. Actualment visc a Catalunya.

Cansat de veure que aquesta societat no funciona com deuria i que cal fer canvis per millorar-la, vaig decidir formar part de PODEM, partit al qual estic inscrit des de 2016, per les afinitats amb la forma de fer, de treballar i d'objectius a aconseguir. Formo part del cercle de La Selva del Camp, on el novembre de 2017 vaig ser elegit portaveu del cercle i enllaç d'organització. A més, estic adherit a diversos grups de treball de Podem, com medi ambient, municipalisme i sanitat, de l'àrea de Tarragona. Estic amb contacte amb diferents organitzacions de defensa contra els abusos comesos pels bancs.