Josep Nogués Andreu

SOM PODEM CATALUNYA – EQUIP NOELIA BAIL

Nascut al Penedès i després d’anar rodant pel món, actualment resideixo al Vallés Oriental.

Formo part de la G del col·lectiu LGBTIAQ+ en una societat on ser home suma però pertànyer a la G resta.

El fet de que la societat m’ha fet sentir en determinats moments que jo no hi encaixi m´ha portat a que la meva formació i la meva vida laboral hagi estat molt diversa i contradictòria, amb estudis de mecànica, maquillatge i cuina, i en experiència laboral com a actor de titelles, animador, comercial, redactor de catàlegs promocionals i actualment en el món de la restauració en un projecte cooperatiu.

Em sento part de la gent de carrer, de la base diversa, de totes aquelles que comparteixen la seva vida quotidiana amb el desig, la lluita i el treball per una societat millor on totes puguem tenir la nostra veu, una societat transversal i no piramidal, on el conjunt de les diverses mirades, per diferents que siguin, tinguin el seu valor i el seu lloc.

Amb el compromís militant de seguir la feina feta per a totes aquelles persones oblidades, perseguides i menyspreades per l’historia que van treballar en contra de les desigualtats i per un món millor, poso el meu granet de sorra, participant com una més, junt amb les meves companyes del cercle local de Granollers des de 2016 i del cercle de feminismes i sexualitats de Catalunya des de 2016.