Javier López Cegarra

Em dic Javier López, tinc 35 anys i sóc veí del barri de Can Claris de Badalona. Respecte a la meva formació acadèmica vaig realitzar estudis (màster) en Ciutadania i Drets Humans: Ètica i Política, així com la Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques i el Grau Superior de Tècnic Superior en Producció d’Audiovisuals, Radio i Espectacles.

Vaig ser Regidor a l’Ajuntament de Badalona i membre del Consell Ciutadà de Podem Badalona on he anat desenvolupant tasques en l’àmbit municipalista i de Comunicació i Xarxes.

Pel que fa a l’activisme he participat en moviments socials i reivindicacions en defensa del patrimoni natural, la justícia social i els drets socials i laborals de les treballadores.

Ara, més que mai, és el moment, de construir plegades un projecte col·lectiu per un canvi social real per a totes i tots. Cal evidenciar que la nostra política és aquella que interpel·la a les classes treballadores i que aposta com a eix cabdal per portar les lluites i reivindicacions dels carrers i barris a l’àmbit institucional.