Irene Blanco Robles

Hola, em dic Irene, tinc 28 anys i sóc de Montgat. Treballo a l'Administració de Justícia.

Des de ben jove he qüestionat tot allò que com ha societat havíem d'acceptar i acatar, cosa que em va portar, conjuntament amb altres companyes, a crear el Consell de Joves Montgat que va acabar convertint-se en l'Espai de Joves Montgat i que actualment encara existeix.

Els meus pares, en néixer Podem, van transmetre'm el desig de participar d'aquesta eina de canvi. El setembre de 2015 vaig començar a implicar-me al Cercle de Montgat, espai on he anat desenvolupant tasques en l'àmbit municipal com d'extensió a la resta del Maresme. Aquesta construcció des de baix i importància dels territoris, m'ha fet pensar que la veu dels Cercles més petits ha de ser escoltada al nostre òrgan de direcció.

S'aproxima un cicle de lluites i hem d'aconseguir ser més moviment que partit, acompanyar a tota aquella gent que es deixa la vida per un món millor. Des del moviment feminista, passant pels pensionistes, les marxes per la dignitat o la defensa de la democràcia a Catalunya i arreu, no renunciarem a res.