Gemma Millan Gibert

SOM PODEM CATALUNYA – EQUIP NOELIA BAIL

Feminista i mare de 3 fills, resideixo a Piera i participo al cercle de Feminisme i sexualitats.

Treballo com a mestre d'Educació Primaria a l'escola Àngel Guimerà de Sant Andreu de la Barca. Un cop acabada la carrera vaig realitzar un màster en Activitat Motriu i Educació, especialitzant-me en Intervenció social, la meva veritable vocació, dins de la meva feina lluito per la inclusió des de l’escola, la coeducació i en la prevenció de conductes de risc.

He participat durant anys en diversos moviments i Ong's lluitant contra les desigualtats socials (Creu Roja), el dret a l’asil de les persones refugiades (Molins Acull) i contra la xenofòbia i el feixisme (UCFR). Vaig estar treballant a Proactiva i després he col·laborat des de diferents entitats en la denuncia de l’extermini del poble sirià. Actualment estic bolcada en la denuncia de l'explotació sexual i el tràfic de dones que es produeix de forma consentida al nostre país. Demandant la fi de l’esclavitud sexual a la que s’està sometent a milers de dones i nenes.

Tinc molta il·lusió per recuperar la cultura assembleària, i poder treballar desde la repartició del poder de forma igualitària. Trencant el sistema jeràrquic que predomina en les estructures polítiques actuals. Per tal de dur a terme una nova forma de fer política, participativa, feminista i horitzontal.

Participo per tenir la oportunitat d’afrontar la situació legal en la que ens trobem davant la explotació sexual, i treballar desde Podem amb l'objectiu d’eradicar la tracta de dones i nenes. També per construir una societat feminista, inclusiva i multicultural. I finalment per treballar en un projecte polític capaç de donar veu a la ciutadania i fer un canvi social iniciat amb el 15M que no fot defallir, caient en estructures jeràrquiques e institucions viciades.