Esteban Manzanas Ibañez

PODEM AMB MÉS GARANTIES

Soc l’Esteban i vaig néixer a Barcelona l’estiu de 1971, estudiant de dret a la UNED i soc membre del cercle de PODEM Sant Andreu de la Barca des de la seva formació.

Treballo a la Administració Pública de Catalunya des de l'any 1998 a Departament d'Interior.

Penso que perquè el nostre partit es pugui desenvolupar i ser útil a la ciutadania és necessari que tingui una estructura forta i ven estructurada. Per aquest motiu es va crear la Comissió de Garanties amb la missió de vetllar per una correcta convivència entre les persones que formem i participem d’aquest projecte.

Per aquest motiu crec que perquè la Comissió de Garanties sigui un òrgan realment efectiu ha de ser imparcial, autònom i els seus integrants no han de formar part de cap candidatura garantint d’aquesta forma unes resolucions imparcials. El principal valor que puc aportar a aquesta comissió es la meva experiència, com a Mosso d’Esquadra, des de fa vint anys aplicant les diferents normatives independentment de qui sigui la persona afectada garantint d'aquesta manera una resolució imparcial i justa.