Enver Aznar Méndez

Nascut fa 32 anys, he viscut tota la vida a Vilanova i la Geltrú llevat dels anys d'estudi universitari. Treballador Social amb màster en drogodependències, les meves primeres participacions en política van ser a través de la lluita contra el Pla Bolonya, el moviment anti-globalització o el "No A La Guerra" d'Irak, però va ser durant el 15M que vaig veure clarament que calia organitzar-se.

Això es va produir gràcies a l'arribada de PODEM: el juny de 2014, juntament amb moltes companyes vilanovines, fundàvem el cercle PODEM VNG en el qual vaig començar essent voluntari fins que les companyes em van escollir per formar part del Consell Ciutadà, del qual ara en sóc portaveu. Posteriorment vaig ser escollit cap de llista per SOM VNG, la candidatura que vam impulsar per les municipals de 2015 junt amb EUiA i Procés Constituent i de la qual ara en sóc regidor junt amb la meva companya Deborah Zimmerman. Va ser a 2016, que al costat de moltes companyes del territori, vam impulsar una candidatura per recuperar la força de Podem a Catalunya i vam ser escollides direcció per les inscrites del partit, des de juliol d'aquell any fins a novembre de 2017 vaig ser conseller ciutadà català.

Tot i que semblen més, han sigut 4 anys de lluita intensa i sentiments a flor de pell. Quatre anys en què hem aconseguit victòries increïbles però també hem viscut una dinàmica de campanya electoral permanent que ens ha desgastat profundament i ha cronificat la disputa interna, cosa que no ens podem permetre. PODEM té davant molts reptes importants, tenim en les nostres mans construir una eina del canvi al servei de la gent del nostre país. Tenim la responsabilitat de no deixar-nos a ningú fora, de aconseguir ser un element multiplicador i no excloent, de convertir Podem i tots els espais on siguem present en una solució i no un tap.

S'aproxima un cicle de lluites i hem d'aconseguir ser més moviment que partit, acompanyar a tota aquella gent que es deixa la vida per un món millor. Des del moviment feminista, passant pels pensionistes, les marxes per la dignitat o la defensa de la democràcia a Catalunya i arreu, no renunciarem a res.