Carme Font Falguera

Em dic Carme Font Falguera. Vaig néixer el 14 de Juliol de 1962. Tinc 55 anys. Vaig nèixer a Lleida pero em vaig criar a Els Alamús. Actualment resideixo a Mollerussa. Sóc mare d´un fill de 23 anys i sé molt bé de la lluita de les mares treballadores , ja que la meva família és monoparental.Vaig estudiar magisteri i després vaig fer un postgrau de logopèdia a la UAB. Un dels moments importants de la meva vida laboral va ser aprovar oposicions perquè suposava entrar en l´ensenyament públic. Fa vint-i –set anys que treballo en la inclusió d´alumnes sords i amb trastorns greus de llenguatge.

Sóc sòcia de Amnistia Internacional, amb qui he col·laborat i també de Metges sense Fronteres i Unicef. També he col·laborat amb Lleida Social i amb Pau i Solidaritat amb l´organització d´actes solidares

Dins de Podem sóc enllaç d´organització del Cercle de Tàrrega, també he format part de la gestora.

He viscut molt d´aprop la darrera crisi en la que s´ha vist immers Podem. Crec que per aconseguir un Podem fort i estable cal consensuar les diferents sensibilitats que hi ha actualment al partit.

Estic convençuda que el CCA ha de ser un element dinamitzador . Per això la comunicació amb els cercles ha de ser real i efectiva.

Podem ha d´estar present a les diferents mobilitzacions que genera la problemàtica social de la nostra societat, per això els cercles han de tenir contacte amb els barris, ciutats, associacions, entitats, grups de treballadors, però aquesta presència ha de ser ordenada i continuada , per aixo la comunicació entre CCA i cercles ha de ser operativa.

Els nostres inscrits necessiten també d´una formació , que els faciliti les estratègies necessàries per abordar els problemes als que donen suport.

Tenim coses molt bones que hem de continuar potenciant com la presencia a xarxes socials. També hem de tenir presents altres canals de comunicació , ja que hi ha membres de la societat que no hi tenen accés

El territori també és un aspecte a tenir present. Podem ha d´estar representat a totes les comarques i aquestes s´han de veure representades al CCA, el centralisme sols genera desafecció

Tenim un repte important perquè la situació política actual és complexa,

Però els nostres insrits están plens d´i.lusió aixi que SOM HI