Carlos Tavera Alonso

L'Hospitalet de Llobregat és on vaig aterrar en aquest món, i Castellbisbal on he crescut. Periodista de vocació, especialitzat en comunicació política, que sempre ha mirat amb curiositat el món que l'envolta. Des del 2008, a més, me'l miro amb incredulitat i indignació. He treballat a la ràdio, al món de l'empresa privada i en organitzacions i associacions de la societat civil. Des del 2015 poso el meu granet de sorra a Podem Catalunya a través de la gestió de la relació amb els mitjans de comunicació i l'estratègia de premsa.

Desigualtat creixent, precarietat laboral que cada cop afecta a més capes de la nostra societat i manca d'oportunitats per a les persones joves. Casos de corrupció que brollen dia rere dia, unes institucions que són de tots i totes però que actuen només de part. Retallades en serveis bàsics com la sanitat o l'educació que mai s'han arribat a revertir després de la crisi. Un model productiu que es basa en competir per baix, i no per dalt.

Ens sobren els motius per apostar per un nou model de societat basat en la redistribució, en la democràcia real que ens permeti decidir sobre tots els aspectes de la nostra vida, feminista i ecologista, tant per a Catalunya com per a la resta de pobles d'Espanya. Un objectiu en el qual crec fermament que Podem Catalunya ha de jugar un rol protagonista.