Anna Caballero Sancho

A LES PLACES, PODEM! – EQUIP CELIA CÁNOVAS

Vaig començar a treballar a 14 anys a la indústria tèxtil.

Sóc Mossa d'Esquadra des de l'any 1985, any en el qual es va incorporar per primera vegada la dona en aquest cos policial i en el que m'he especialitzat en violència de gènere, policia científica i d'investigació.

Tinc formació universitària en dret i també m'he format en arts plàstiques.

Sóc feminista i lluito per una justícia social.

El primer partit en què he militat ha estat Podemos. Actualment sóc regidora de l'Ajuntament de Mataró.

Em presento en aquesta candidatura perquè continuo creient que les coses es poden fer diferents. Nosaltres som gent senzilla que ens hem anat empoderant fins a tal punt que ens sentim capaces d'organitzar Podem i construir una direcció forta. Apostem per nosaltres mateixes, perquè sense recursos hem fet política aquests anys, hem après a portar amb orgull el color morat, ens hem anat formant , hem après a ser càrrecs electes i hem resistit en els moments difícils.

Volem tenir l'oportunitat de formar part del CCA, donar-li un aire fresc i construir amb totes vosaltres un Podem català fort, perquè tenim molt clares les coses que no volem les militants ,No volem imposicions, No volem deismes, No volem opacitat .