L’ Assemblea

III Assemblea Ciutadana de Podem Catalunya.

Us anunciem que Podem Catalunya celebrarà la seva tercera Assemblea Ciutadana, la consulta a tots els inscrits i inscrites de l’organització i màxim òrgan de decisió del partit, per escollir una nova direcció de Podem Catalunya entre el 7 de març i l’11 d’abril.
Aquesta votació servirà per escollir totes les persones que formaran part dels òrgans de direcció del partit: la Secretaria General, el Consell Ciutadà Català i la Comissió de Garanties. A més, també es posaran a votació els documents polítics i els documents organitzatius que marcaran el rumb de l’organització.

Reglament d’Assemblea Ciutadana Catalana

Equipo Tècnic

NOMBRE_PERSONA_EQUIPO_TECNICONOMBRE_PERSONA_EQUIPO_TECNICO
Quis aute iure reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint obcaecat cupiditat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Sistema de votación

Hemos debatido mucho acerca de cuál es el mejor sistema de votación y, al final, las inscritas y los inscritos decidimos, entre las distintas propuestas presentadas, la que queríamos para la Asamblea. La que tuvo más apoyo fue DesBorda, ideada por Pablo Echenique.

DesBorda (sistema Echenique)